مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:102020-07-10اقتصادي

نام محصول جدید ایران خودرو به زودی اعلام می شود


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه نام محصول پروژه K132 به زودی تصویب و اعلام می شود، تاکید کرد که طرح فروش مشارکت در تولید این خودرو برای تحویل در سال آینده، - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه نام محصول پروژه K132 به زودی تصویب و اعلام می شود، تاکید کرد که طرح فروش مشارکت در تولید این خودرو برای تحویل در سال آینده، منافاتی با برنامه تولید امسال ندارد و ایران خودرو برنامه تولید هزار دستگاه در سال جاری را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایران خودرو، فرشاد مقیمی با اشاره به گمانه زنی های موجود درباره زمان تولید محصول جدید ایران خودرو، تصریح کرد: طبق مصوبه کمیته خودرو سه نوع فروش شامل فروش فوق العاده با قیمت قطعی محصول و موعد تحویل تا سه ماه از زمان ثبت نام، پیش فروش یک ساله با موعد تحویل 4 تا 12 ماه و مشارکت در تولید برای فروش محصولات خودروسازان تعیین شده است.

وی افزود: فروش مشارکت در تولید، با دو موعد تحویل 13 تا 24 ماه و 25 تا 36 ماه تعریف شده است که برنامه اخیر فروش ایران خودرو در قالب نوع اول اعلام شده است.

مقیمی طراحی و تولید محصول جدید در شرایط تحریم و محدودیت های بین المللی را اقدامی جهادگونه در مجموعه زنجیره تامین و گروه صنعتی ایران خودرو دانسته و اظهار کرد: مهندسان این خودروسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام محصول جدید ایران خودرو به زودی اعلام می شود

نام محصول جدید ایران خودرو به زودی اعلام می شود