مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-10سياسي

رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است


رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و امیدواریم به زودی شاهد نابودی کامل این رژیم غاصب و ستمگر باشیم.

- اردستان- امام جمعه اردستان گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و امیدواریم به زودی شاهد نابودی کامل این رژیم غاصب و ستمگر باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: فلسفه حجاب و عفاف در 21 تیر 1314 تجمع پرشور و بدون تنش مردم در برابر زیاده خواهی رضا شاه در خصوص کشف حجاب بود که در این فاجعه صدها نفر به شهادت رسیدند.

وی افزود: مردم کشور ایران در برابر دستور ضد دینی رضا شاه نشان دادند که در برابر مسائل دینی خود کوتاه نمی آیند و زنان نیز نشان دادند که حیا ء دارند و مردانشان هم با غیرت در کنار آنان تا آخر ایستادند.

امام جمعه اردستان گفت: استعماران وقتی نتوانستند روبروی اسلام بایستند فردی بی سواد را وادار کردند تا نسبت به کشف بی حجابی دستور صادر کند و چادر از سر زنان بردارد که در این راه موفق نشدند.

وی ابراز داشت: سعی دشمن همیشه بر این بوده است که جوامع اسلامی و خانواده های دینی از استحکام کافی برخوردار نباشند که در این راه از هر وسیله ای برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند که یکی از این اقدامات آنها سر چوب کردن روسری ها توسط افرادی معلوم الحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است