مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-09اقتصادي

هایپرساز، اولین فروشگاه اینترنتی آنلاین مصالح ساختمانی


شرکت توسعه عمران و ساختمان اسپاد (سهامی خاص)، با هدف تسهیل خرید و ز و بهبود شرایط ساخت و ساز در کشور، اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی هایپرساز کرده است.

- هایپرساز فروشگاهی اینترنتی با امکانات متنوع است که می‌تواند به عنوان مرجعی برای خرید و فروش مصالح ساختمانی و تسهیل شرایط دسترسی مشتری به محصول و فروش بیشتر برای فروشنده عمل کند.

این فروشگاه اینترنتی توسط متخصصان ساختمان راه‌اندازی شده و فقط هدف آن فروش مصالح ساختمانی نیست؛ بلکه در اهداف بلندمدت خود، شناسایی و ایجاد راه‌حل‌های تخصصی در رفع موانع ساخت‌ و ساز را مد نظر قرار داده است هایپرساز، فرصتی بی‌نظیر برای نزدیک کردن سازندگان و تامین کنندگان تیم بزرگی از مهندسین با تجربه صنعت ساخت و ساز کشور، با شناخت تمامی مشکلات صنعت ساخت و ساز، اقدام به راه‌اندازی فروشگاهی با اهداف دقیق برای مصالح ساختمانی با نام «هایپرساز» کرده و در تلاش است تا با مرتفع کردن مشکلات صنعت ساختمان، برای رشد و هرچه بهتر شدن این صنعت گام بردارد.

برخی از مزایای این فروشگاه اینترنتی برای سازندگان عبارتند از: 1- امکان استفاده خریدار از مشاوره آنلاین متخصصین مجرب به منظور خرید محصولی باکیفیت‌تر و قیمتی مناسب‌تر 2- سازندگان در صورت عدم آشنایی از نحوه استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هایپرساز، اولین فروشگاه اینترنتی آنلاین مصالح ساختمانی

هایپرساز، اولین فروشگاه اینترنتی آنلاین مصالح ساختمانی