مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-09اقتصادي

مددجویان کمیته امداد 130 هزار مترمربع فرش بافتند


رییس کمیته امداد، از تولید 130 هزار متر مربع فرش دستباف توسط مددجویان این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: فرش دستباف مددجویان کمیته امداد در بازارهای بین المللی وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمرتضی بختیاری، در همایش خیران اصناف و بازاریان یزد، با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان ماموریت اصلی کمیته امداد است، افزود: حدود 55 درصد خانواده های تحت حمایت امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند و باید اشتغال خانگی را برای این جامعه هدف گسترش دهیم.

وی، ایجاد کارگاه های تجمیعی برای مددجویان به ویژه در زمینه قالیبافی را از موثرترین اقدامات برای خودکفایی آنان دانست و ادامه داد: مددجویان کمیته امداد سال گذشته 130 هزار متر مربع فرش دستباف تولید و به فروش رساندند.

رییس کمیته امداد با اشاره به ثبت برند جهانی فرش دستباف مددجویان تاکید کرد: تولید فرش دستباف مددجویان امداد امسال به 200 هزار متر مربع خواهد رسید و در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد.

بختیاری افزود: یکی از برنامه های کمیته امداد ارائه تسهیلات 500 میلیون تومانی ارزان قیمت یا قرض الحسنه به کارآفرینانی است که نسبت به کارگماری 10 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امداد 130 هزار مترمربع فرش بافتند

مددجویان کمیته امداد 130 هزار مترمربع فرش بافتند