مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-09اقتصادي

صنوف مازندران در مرز تعطیلی دوباره


هنوز چند وقتی از بازگشایی و از سرگیری فعالیت دوباره بازار و صنوف در مازندران نگذشته است که روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا باعث شده تا بار دیگر کرکره صنوف در شهرهای قرمز پایین کشیده شود و تداوم آن احتمال تعطیلی مابقی شهرها را نیز قوت بخشیده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اسفند سال گذشته با بروز بیماری کرونا بعد از تعطیلی بخش های آموزشی، بازار و صنوف را در تمامی مناطق کشور تعطیل کرد تا بدینگونه زنجیره انسانی انتقال بیماری کنترل شود.

این تعطیلی بازارها و صنوف تا 23 فروردین ادامه داشت و پس از کاهشی شدن نمودار ابتلا به بیماری بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ابتدا مشاغل کم خطر فعالیت خود را از سر گرفتند که در مازندران در آن برهه زمانی بنا به اعلام آمار از سوی سازمان صنعت ، نهاد متولی این امر حدود یکصد هزار واحد صنفی فعالیت خود را آغاز کردند.

البته این بازگشایی صنوف همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی تعریف شده از سوی ستاد مقابله با مبارزه با کرونا بود.

اما در این میان مشاغل پرخطر، مشاغلی که در فضاهای بسته و یا اینکه در ارتباط نزدیک با افراد قرار دارند تعطیل ماندند که بنا به اعلام آنزمان اتاق اصناف ایران مشاغل پرخطر فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به غیر از فروشگاه‌های سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده، پاساژ و مجتمع‌های تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف مازندران در مرز تعطیلی دوباره

صنوف مازندران در مرز تعطیلی دوباره