مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 00:352020-07-08سياسي

حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از شرکت های دانش بنیان


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به توسعه آموزش مهارتی ، گفت: یکی از اولویت های این دانشگاه امسال حمایت از شرکت های دانش بنیان برای برگزاری کلاس های آموزشی در هر یک از واحدهای استانی در سراسر کشور است.

- محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه برای مهارت افزایی دانشجویان از شرکت های دانش بنیان در برگزاری کلاس های آموزشی حمایت می کنیم گفت:مهارت افزایی دانشجویان  یکی از اولویت های مورد تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

این دانشگاه برای بهبود تولید پایدار و داشتن نیروهای متخصصی که دارای مهارت هستند، از شرکت های دانش بنیان برای برگزاری کلاس های آموزشی در واحدهای استانی در کشور و حتی تهران اعلام آمادگی کرده و حمایت می کند.

* آموزش فشرده کسب وکار در مدرسه تابستانی وی با اشاره به برگزاری مدرسه کسب و کار در تابستان افزود: یکی از مهم ترین برنامه های این دانشگاه برای تابستان امسال راه اندازی مدرسه کسب و کار ویژه دانشجویان است که علاوه بر دانشجویان این دانشگاه سایر دانشجویان می توانند در این مدرسه ثبت نام کرده و آموزش های مهارتی را بگذرانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از شرکت های دانش بنیان

حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از شرکت های دانش بنیان