مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 17:502020-07-08پزشكي

تداوم وضعیت قرمز در آذربایجان غربی/ظرفیت 2 بیمارستان ارومیه پر شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی با ابراز نگرانی از تداوم وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان از بستری 175بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر 814 بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری است که از این تعداد 343 نفر به بیماری کووید 19 به طور قطع مبتلا و 471 نفر نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند.

وی از بستری بودن 175 بیماری بدحال در بخش آی سی یو بیمارستان های استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 54 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل بوده و در صورت ادامه روند شرایط سختی خواهیم داشت.

آقازاده به 175 بیمار جدید بستری شده طی 24 ساعت گذشته در استان اشاره کرد و گفت: این آمار نسبت به روزهای گذشته رکورد زده و به تناسب جمعیت بیشترین در کشور بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از فوت 6 نفر مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: تعداد بیماران کرونایی آذربایجان غربی که جان خود را از دست داده اند در مجموع به 531 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت بیمارستان های طالقانی و امام خمینی (ره) در ارومیه پر شده و سومین بیمارستان نیز وارد مدار درمان بیماران کرونا شده است ادامه داد: در سایر شهرهای استان ظرفیت تخت های بیمارستانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وضعیت قرمز در آذربایجان غربی/ظرفیت 2 بیمارستان ارومیه پر شد

تداوم وضعیت قرمز در آذربایجان غربی/ظرفیت 2 بیمارستان ارومیه پر شد