مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 16:402020-07-08سياسي

تکلیف آب سرریز سد کوچری گلپایگان مشخص شود


فرماندار گلپایگان با بیان اینکه تکلیف آب روستای کوچری گلپایگان باید مشخص شود، گفت: به دلیل کم آبی 10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بلااستفاده مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان عصر چهارشنبه در کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است که ما حرف تمام متولیان امر را در یک فضای شیشه ای باید بشنویم و پاسخ دهیم و این جلسه نماد دمکراسی و آزادی بیان است چون تمام مطالبات خود را شفاف بیان می کنند.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلاتی که در حوزه آب کشور وجود دارد مدیریت آن بسیار حائز اهمیت است، گفت: وقتی آب از سد کوچری گلپایگان سرریز می شود باید تکلیف آن روشن شود.

فرماندار گلپایگان گفت: اگر آب زیست محیطی گلپایگان با دبی کمتر و در زمان طولانی تر در رودخانه اناربار جاری شود می تواند به محیط زیست کمک کند.

وی افزود: گلپایگان با وجود دو سد به شهرستان برخوردار از نعمت آب فراوان معروف است و این در حالی است که روستاهای پایین دست شهرستان گلپایگان یک قطره آب برای کشاورزی ندارند.

یارمحمدیان تصریح کرد: دستگاه های دولتی و وزارت نیرو در یک فضای منطقی با همکاری اهالی روستای کوچری کمک کند تا آب این روستا تأمین شود و مطالبات آن ها تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف آب سرریز سد کوچری گلپایگان مشخص شود

تکلیف آب سرریز سد کوچری گلپایگان مشخص شود