مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-08سياسي

‏ظرفیت ویژه فضای مجازی برای مبارزه با بیماری کرونا


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای فرهنگسازی در جهت مبارزه با کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار‬ مهر، ‬ علیار راستگو ظهر‬ چهارشنبه‬ در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره ای به ظرفیت فضای مجازی در فرهنگسازی برای مبارزه با بیماری کرونا گفت: در حال حاضر گرایش مردم به فضای مجازی و شبکه های اطلاع رسان اینترنتی افزایش یافته که باید از این فضا برای فرهنگسازی در جهت مبارزه با کرونا بهره ببریم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی رسانه های خبری برخط می توانند نقش ویژه ای در جهت اطلاع رسانی های مربوط به بیماری ‏کرونا ایفا کنند.

‏ مدیریت خوب کرونا در تبریز راستگو با قدردانی از کادر درمان و بهداشت استان گفت: این بیماری فراز و نشیب بسیار و شتاب متغیری در دوره های زمانی ‏اول اسفند تاکنون داشته اما باید بگوییم که در شهر تبریز، این بیماری نسبت به دیگر شهرهای کشور به خوبی مدیریت شده است.

‏ معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: تاب آوری مردم در شرایط کنونی پایین آمده و در این وضعیت، ‏فرهنگسازی را بهترین راهکار می توان دانست زیرا تا زمانی که مردم به خطرات این بیماری و وضعیت بحرانی ناشی از آن ایمان نداشته و مسائل بهداشتی را رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏ظرفیت ویژه فضای مجازی برای مبارزه با بیماری کرونا

‏ظرفیت ویژه فضای مجازی برای مبارزه با بیماری کرونا