مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-08اقتصادي

5 پروژه بهداشت و درمان در ماکو افتتاح شد


با حضور استاندار آذربایجان غربی پنج پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان ظهر امروز چهارشنبه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار آذربایجان غربی در آیین بهره برداری از این طرح های بهداشتی با اشاره به بهره برداری از نزدیک به 1500 تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید در استان، گفت: زیرساخت های درمانی شکل گرفته در حوزه بهداشت و درمان اعم از احداث بیمارستان و خانه های بهداشت قابل تحسین است.

وی با قدردانی از تلاش های کادر درمان در مبارزه با کرونا، بهره مندی از امکانات درمانی مجهز را راهکاری مؤثر در قطع زنجیره ویروس کرونا دانست و افزود: در چند سال اخیر دستاوردهای خوبی در تأمین نیازهای درمانی استان صورت گرفته و باعث شده تا امروز مشکل خاصی در مقابله با کرونا متوجه استان نباشد.

شهریاری با تاکید بر اینکه عبور از وضعیت قرمز استان در کرونا منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و اهتمام مدیران در نظارت است گفت: انتظار می رود با رعایت این سه مورد بتوانیم پاسدار تلاش های مدافعان سلامت باشیم و با قطع زنجیره انتقال شرایط مساعدی را فراهم سازیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد مطلوب مردم ماکو در رعایت دستورالعمل های بهداشتی تصریح کرد: تداوم این روند بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه بهداشت و درمان در ماکو افتتاح شد

5 پروژه بهداشت و درمان در ماکو افتتاح شد