مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-08اقتصادي

حمایت مالی بنیاد برکت از طرح های اشتغال زایی در بافق


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: بنیاد برکت تسهیلاتی به مبلغ 500 میلیون تا سه میلیارد تومان برای دهیاری های بخش مرکزی شهرستان بافق در حوزه اشتغال پایدار روستایی به ویژه مناطق محروم پرداخت می کند.

- محمود زارع روز چهارشنبه به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها( 14 تا 20 تیرماه)  در گفت و گو با رسانه ها گفت: یکی از فرصت های ایجاد شده در زمینه اشتغال روستایی استفاده از ظرفیت بنیاد برکت است.

وی به 100 سهمیه اشتغال و سرمایه گذاری بنیاد برکت در بافق اشاره کرد و افزود: این موسسه تسهیلات خوبی  برای اشتغال و سرمایه گذاری دهیاری های این شهرستان در نظر گرفته است.

مدیرکل امور روستایی استانداری یزد بیان کرد: بنیاد برکت تسهیلاتی به مبلغ  500 میلیون تا سه میلیارد تومان  برای دهیاری های بخش مرکزی شهرستان بافق در حوزه اشتغال پایدار روستایی  به ویژه مناطق محروم پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه در طرح آفتاب (آیین نامه ی فقر زدایی و توان  افزایی برکت)، پیش از تعیین ظرفیت­ های محلی برای انجام و توسعه  کسب و کار، فرآیند توانمندسازی آغاز می­ شود، گفت: در طرح بنیاد برکت مردم محلی می توانند به طور فعال در تصمیم­ گیری­ ها و پذیرش مسوولیت، ایفای نقش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی بنیاد برکت از طرح های اشتغال زایی در بافق

حمایت مالی بنیاد برکت از طرح های اشتغال زایی در بافق