مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-08سياسي

درخواست اتحادیه دانشجویان مستقل برای بررسی قضایی پرونده تاجگردون


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای از آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه خواست پرونده غلامرضا تاجگردون در دستگاه قضایی بررسی و پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای از آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه خواست پرونده غلامرضا تاجگردون در دستگاه قضایی بررسی و پیگیری شود.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای سید ابراهیم رییسی ریاست محترم قوه قضاییه سلام علیکم خوشبختانه فضای ضدفساد، رانت و ویژه خواری حاکم بر کشور که برآیند اقدامات هوشیارانه و عدالتخواهانه کارگزاران متعهد و انقلابی در نهادها و سازمان های گوناگون است؛ توانسته است اعتماد عمومی و امیدواری به فردای بهتر را در سطح جامعه ترمیم کند.

علی ای حال این مسیر و فرآیند در میانه راه و نیازمند تقویت و تحکیم روحیه فسادستیزی است، این روزها رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در مجلس شورای اسلامی بعنوان قدم اول این مسیر باعث خوشحالی شده است اما قدم نهایی و جدی تر را باید قوه قضاییه بردارد و بنا به همان دلایلی که اعتبارنامه ایشان رد شد، بازخواست و محاکمه علنی بشوند، این اقدام ضمن اینکه از وظایف اصلی قوه قضاییه است، پیغام آشکار (مسئولیت مصونیت نیست) را برای همه کسانی است که در جایگاه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اتحادیه دانشجویان مستقل برای بررسی قضایی پرونده تاجگردون

درخواست اتحادیه دانشجویان مستقل برای بررسی قضایی پرونده تاجگردون