مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-08اقتصادي

اجرای 55 پروژه آبرسانی فضای سبز در سال 98


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: اولویت اصلی در سازمان تکمیل شبکه اصلی انتقال و اجرای طرح جامع آب فضای سبز شهر قم است.

- پیام جوادیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه اولویت ما تکمیل شبکه انتقال و اجرای طرح جامع آب فضای سبز شهر قم است، گفت: در سال های 97 و 98 حدود 14 میلیارد تومان لوله و اتصالات پروژه های آبرسانی خریداری شده است که کمک زیادی در توسعه و مدیریت منابع آبی داشت.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در حوزه اجرا و توسعه سیستم های آبرسانی در سال 98 بالغ بر 55 پروژه داشته ایم که حدود 4 میلیارد تومان هزینه اجرا کرده ایم که به طور معمول برای اجرای خطوط انتقال 80 درصد هزینه مربوط به خرید لوله و اتصالات و 20 درصد از آن هزینه اجرا ست.

جوادیان احداث، راه اندازی و بهره برداری از تصفیه خانه پساب و فاضلاب شهرداری را یادآور شد و گفت: 30 لیتر پساب با تکمیل تصفیه خانه تپه های اعلایر راه اندازی شده و حدود 70 هکتار از اراضی جنگلی با استفاده از این پساب آبیاری می شود.

وی بیان کرد: فاز دوم این پروژه بهره برداری از تصفیه خانه لوکال پردیسان با ظرفیت 8 متر بر ثانیه است؛ این تصفیه خانه توسط آبفا ساخته و تحویل شهرداری شده و فضای سبز جنگلی پردیسان با این تصفیه خانه آبیاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 55 پروژه آبرسانی فضای سبز در سال 98

اجرای 55 پروژه آبرسانی فضای سبز در سال 98