مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-08اقتصادي

اصلاح قوانین تولید و صادرات گوهرسنگ/ ترمینال گوهرسنگ ها احداث می شود


رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی گفت: در بازنگری سند نهایی توسعه صنعت گوهر سنگ ها، مشوق های تولیدی، توسعه بازارهای داخلی و صادراتی با استفاده از اصلاح قوانین ارایه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ایمیدرو، غریب پور در نشست نهایی کردن سند ملی گوهر سنگ ها و استراتژی های برگرفته از آن که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاونان و مدیران وزارتخانه های صمت و میراث فرهنگی و گردشگری و نیز روسای تشکل های تخصصی برگزار شد، تصریح کرد: ایمیدرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری بانک مرکزی، گمرک و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، معافیت از پرداخت حقوق دولتی توسط معدنکاران، اصلاح نظام تعرفه ای و حذف مالیات بر ارزش افزوده را برای رونق بخش های تولیدی و تجاری، تسهیل صادرات و جلوگیری از ورود قاچاق اجرایی می کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از ارایه نسخه نهایی سند ملی توسعه گوهر سنگ ها برای حاضران، افزود: این سند پس از نهایی شدن، از امسال به اجرا گذاشته می شود.

غریب پور تاکید کرد: گوهر سنگ ها، نخستین بخشی است که به صورت 100درصدی در اختیار بخش خصوصی قرار دارد.

وی با بیان اینکه نسخه فعلی سند ملی توسعه صنعت گوهر سنگ ها و برنامه ریزی عملیاتی آن حاصل ماه ها برنامه ریزی و برگزاری جلسات مشترک با تمامی ذی نفعان این صنعت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قوانین تولید و صادرات گوهرسنگ/ ترمینال گوهرسنگ ها احداث می شود

اصلاح قوانین تولید و صادرات گوهرسنگ/ ترمینال گوهرسنگ ها احداث می شود