مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-07اقتصادي

بانک رفاه حامی فعالان سلامت و درمان ایران زمین


مدت زمانی است که با شیوع ویروس کرونا، بخش های مختلف اقتصادی کشور دچار مشکل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بانک رفاه، یکی از موارد مهم تغییرات حاصل از کرونا، رابطه بین بانک ها و مشتریان آن ها است.

همواره مشتریان انتظار دارند که در مواقع بروز بحران، بانک ها به یاری شان بیایند، چرا که یکی از ضرورت های بانکداری پاسخ مطلوب به نیازهای روز مشتریان است و انعطاف در برنامه ها، طراحی فوری خدمات و بسته های اعتباری هم لازمه یک بانک پویا و آینده نگر محسوب می شود.

موضوعی که این روزها به یک چالش برای بسیاری از مردم و به ویژه مشتریان شبکه بانکی تبدیل شده، این است که بانک ها تا چه اندازه آماده هستند در شرایط شیوع کرونا به مشتریان وفادار خود کمک کنند و دست آن ها را بگیرند؟ حمایت از مشاغل و فعالان آسیب دیده از ویروس کرونا در حالی به یکی از محورهای اعتباری شبکه بانکی کشور تبدیل شده که بانک رفاه کارگران علاوه بر اجرای طرح های حمایتی خود از مشاغل آسیب دیده از کرونا، یک گام بلند و متفاوت برای حمایت از سربازان جبهه سلامت کشور برداشته است.

گامی مهم که نشان می دهد این بانک همواره حامی جامعه سالم و شاداب ایران، نسبت به پیامدهای منفی شیوع ویروس کرونا بر بسیاری از مشاغل و خدمات مرتبط بر حوزه سلامت، پزشکی و حتی معیشت کادر درمانی کشور آگاه بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک رفاه حامی فعالان سلامت و درمان ایران زمین

بانک رفاه حامی فعالان سلامت و درمان ایران زمین