مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-07پزشكي

ممنوعیت صادرات ماسک سه لایه / فعالیت چند شرکت ایرانی برای تولید واکسن کرونا


رییس سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به فعالیت چند شرکت ایرانی برای تولید واکسن کرونا همپای دنیا، در عین حال از ممنوعیت صادرات ماسک سه لایه و همچنین توقف صادرات ماسک N95 خبر داد.

- رییس سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به فعالیت چند شرکت ایرانی برای تولید واکسن کرونا همپای دنیا، در عین حال از ممنوعیت صادرات ماسک سه لایه و همچنین توقف صادرات ماسک N95 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز در حاشیه هشتمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی و نهمین همایش طلای سبز با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: سهم تولید مواد اولیه و مکمل ها و اقلام وارداتی مان به شدت به نفع تولید حرکت کرده است؛ به طوری که واردات مکمل های تغذیه ای و ورزشی از حدود 175 میلیون دلار در سال 1396 به 72 میلیون دلار کاهش یافته و برنامه ما این است که این عدد به کمتر از 30 میلیون دلار برسد و برای اقلامی باشد که مشابه تولید داخل ندارد.

وی ادامه داد: با این روند حتما می توانیم تولید را جدی تر دنبال کنیم.

همچنین تولید ما در حوزه مکمل ها از 24 میلیون بسته در سال 96 به 105 میلیون بسته در سال 1398 ارتقاء پیدا کرده که امیدواریم امسال آن را به 150 میلیون بسته ارتقاء دهیم که نشان دهنده تغییر سریع ما از واردات به سمت تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت صادرات ماسک سه لایه / فعالیت چند شرکت ایرانی برای تولید واکسن کرونا

ممنوعیت صادرات ماسک سه لایه / فعالیت چند شرکت ایرانی برای تولید واکسن کرونا