مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-07سياسي

ممکن است محدودیت های گسترده تری در البرز داشته باشیم


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در یک هفته اخیر آمار بستری ها و جانباختگان ناشی از کرونا افزایش چشمگیری داشته، گفت: باید به جد در جهت توقف شیوع این بیماری عالمگیر اقدام کنیم.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در یک هفته اخیر آمار بستری ها و جانباختگان ناشی از کرونا افزایش چشمگیری داشته، گفت: باید به جد در جهت توقف شیوع این بیماری عالمگیر اقدام کنیم.

عزیزاله شهبازی در جلسه شورای توسعه استان که روز سه شنبه 17 تیرماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با قدردانی از حضور فرمانده سپاه پاسداران استان، مدیرکل دادگستری استان و مجموعه مدیران در جلسه، افزود: باید مدیران در این نشست نسبت به مباحث مربوطه اشراف کامل داشته باشند و از سوی سازمان مدیریت برنامه و بودجه اقناع شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه در توزیع بودجه و اعتبارات باید در نظر داشت که تحریم ها و شیوع کرونا را همراه داریم، ادامه داد: ضرورت دارد با اعتبارات ناچیزی که در دستگاه ها وجود دارد بهترین برنامه ریزی صورت گیرد.

شهبازی با بیان اینکه تا زمانی که پروژه های نیمه کاره به اتمام نرسند، پروژه جدیدی در البرز نخواهیم داشت، گفت: 44 پروژه مهم استان برای تخصیص اعتبار جهت تسریع در تمکیل در دستور کار استان قرار دارد و 16 طرح ملی که بیش از 20 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممکن است محدودیت های گسترده تری در البرز داشته باشیم

ممکن است محدودیت های گسترده تری در البرز داشته باشیم