مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-07اقتصادي

واگذاری خدمات گردشگری 3 منطقه طبیعی در خراسان رضوی


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از واگذاری خدمات مدیریت گردشگری در پارک ملی تندوره، اثر طبیعی ملی دریاچه بزنگان و پارک طبیعت پردیسان شاندیز به بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی از واگذاری خدمات مدیریت گردشگری در پارک ملی تندوره، اثر طبیعی ملی دریاچه بزنگان و پارک طبیعت پردیسان شاندیز به بخش خصوصی خبر داد و اظهار کرد: این واگذاری با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، افزایش تحرک و پویایی اقتصاد بخش خصوصی و در راستای اصل 44 قانون اساسی و تمرکز بر کاهش تصدی گری دولت در برخی خدمات عمومی با حضور اعضای کارگروه واگذاری ماده 27  قانون الحاق 2 و مشاور طرح به تصویب رسید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به اینکه پیش از این نیز طی جلسات متعدد با اعضای کمیته مربوطه، موضوع به صورت تخصصی و تفصیلی بررسی و کارشناسی شده بود، گفت: درنشست با اعضای کارگروه تخصصی، موضوع واگذاری پارک طبیعت پردیسان واقع در روستای ویرانی نیز از سوی مشاور مطرح و پس از بررسی اعضاء و تبیین نقطه نظرات ،موضوع واگذاری تشریح و به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه  واگذاری خدمات مدیریت گردشگری درپارک ملی تندوره، اثر طبیعی ملی دریاچه بزنگان نیز مدت ها در دست بررسی و مطالع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری خدمات گردشگری 3 منطقه طبیعی در خراسان رضوی

واگذاری خدمات گردشگری 3 منطقه طبیعی در خراسان رضوی