مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-07فرهنگي

برگزاری لباس عاشورایی؛ پیشبرد فرهنگ یا بیلان کاری برای مسئولان


نمایشگاه لباس عاشورایی 26 مردادماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد اما بیشترین هدف این نمایشگاه بیلان کاری برای مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پنجمین نشست خبری رویداد و نمایشگاه مد و لباس عاشورایی امروز صبح 17 تیرماه، با حضور سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه مد و لباس کشور، در تالار وحدت برگزار شد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور هدف اش از برگزاری رویداد و نمایشگاه لباس عاشورایی را قانونی دانست که بر عهده او گذاشته اند و این تعبیر ایجاد شد که این دست نمایشگاه های و جشنواره هایی که ماهیانه برگزار می شود به نوعی بیلان کاری است و نه پیشبرد اهداف فرهنگی در جامعه.

شفاپور در این نشست خبری گفت: با توجه به اینکه مسئله عاشورا برای کشور ما بسیار مهم است بنیاد ملی مد و لباس قصد دارد به صورت ویژه نمایشگاهی را در حوزه پوشاک و مد و لباس با عنوان لباس عاشورایی برگزار کند.

او ادامه داد: امسال بنیاد مد و لباس با مؤسسات فعال در این حوزه فعالیت مان را آغاز می کنیم.

در واقع آنچه که این مؤسسات به عنوان رویکرد به ما ارائه دادند به عنوان تکنولوژی رباتیک به گونه ای بود که تصمیم گرفتیم این رویداد را برگزار کنیم.

دبیر کارگروه مد و لباس کشور اظهار کرد: فراخوان این نمایشگاه 21 تیرماه مصادف با هفته حجاب و عفاف منتشر خواهد شد و نمایشگاه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری لباس عاشورایی؛ پیشبرد فرهنگ یا بیلان کاری برای مسئولان

برگزاری لباس عاشورایی؛ پیشبرد فرهنگ یا بیلان کاری برای مسئولان