مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-07سياسي

عدم اختصاص بودجه کرونا به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شاهرود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) متعلق به تمام مردم است، گفت: هیچ بودجه ای به این بیمارستان در ایام مبارزه با کرونا تعلق نگرفت.

- شاهرود- رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) متعلق به تمام مردم است، گفت: هیچ بودجه ای به این بیمارستان در ایام مبارزه با کرونا تعلق نگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد ابوالقاسمی فر صبح سه شنبه با حضور خیران سلامت به میزبانی دفتر امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه دانشگاه آزاد واحد شاهرود از سال 62 شروع به فعالیت کرده است، ابراز داشت: این دانشگاه تاکنون 37 هزار فارغ التحصیل داشته است که از این تعداد هزار نفر دانشجوی پزشکی، یک هزار و 300 نفر پرستار، 800 نفر از رشته علوم آزمایشگاهی و 750 نفر از رشته هوشبری فارغ التحصیل شدند.

وی بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به دو قسمت سایت اصلی دانشگاه و سایت بیمارستان تقسیم می شود، تصریح کرد: از حدود یک هزار پزشک فارغ التحصیل این واحد دانشگاهی قریب به 30 درصد در تخصص های مختلف پزشکی قبول شدند که نشان دهنده بار علمی بالای این دانشکده و دانشگاه است.

خاتم الانبیا (ص) بیمارستان دوم در مبارزه با کرونا رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) یک بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اختصاص بودجه کرونا به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شاهرود

عدم اختصاص بودجه کرونا به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شاهرود