مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-07اقتصادي

مرز هوایی فرودگاه رامسر تصویب شد


با درخواست رسمی استاندار مازندران، فرودگاه رامسر به عنوان مرز مجاز رسمی کشور مصوب شد، با تحقق این مطالبه مهم مردمی، از این پس دروازه تعاملات این شهرستان در حوزه های اقتصادی، - ایسنا/مازندران با درخواست رسمی استاندار مازندران، فرودگاه رامسر به عنوان مرز مجاز رسمی کشور مصوب شد، با تحقق این مطالبه مهم مردمی، از این پس دروازه تعاملات این شهرستان در حوزه های اقتصادی، گردشگری و صادرات کالا با کشورها و بازارهای هدف گشوده خواهد شد.

‎ بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری، درخواست رسمی مقام عالی دولت در مازندران مبنی بر اعلام مرز هوایی فرودگاه رامسر در شمار مرزهای مجاز رسمی کشور در وزارت کشور به تصویب رسید.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، فراهم شدن بسترهای لازم و توسعه باند فرودگاه رامسر و تجهیز این فرودگاه در دولت تدبیر و امید را گامی مهم برای تقویت این فرودگاه عنوان و اظهار کرد: با ایجاد مرز هوایی و بین المللی شدن پروازهای فرودگاه رامسر، از این پس پروازهای مستقیم از این فرودگاه به کشورهای همسایه و عتبات عالیات صورت می گیرد.

حسین زادگان با اشاره به این که تصویب مرز هوایی فرودگاه رامسر نشان از عزم دولت برای توسعه اقتصای این منطقه دارد، ادامه داد: با انجام و افزایش پروازهای خارجی و داخلی هواپیماهای متوسط پیکر به فرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز هوایی فرودگاه رامسر تصویب شد

مرز هوایی فرودگاه رامسر تصویب شد