مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 00:352020-07-06سياسي

شهدای خان طومان اجازه ندادن حلب یک بار دیگر به دست دشمن بیفتد


یکی از یادگاران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن می خواست از خان طومان به حلب برسد، گفت: شهدای خان طومان اجازه ندادن حلب یک بار دیگر به دست دشمن بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، سردار علیجان میرشکار در مراسم شب وداع شهید علی جمشیدی که با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز جنب ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان(چهارشنبه بازار) برگزار شد، اظهار کرد: وصیت نامه شهید جمشیدی قرائت شد، اگر قرار باشد در این باره صحبت کرد ساعت ها می شود برای هر خط آن سخنرانی کرد اما یک نکته که شهید در این وصیت نامه به ما پیام داد،لزوم پیشرفت علمی در همه زمینه ها بود.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس ضرورت ایجاب می کرد برای اینکه بتوانیم توازن منطقه را به نفع ایران اسلامی رقم بزنیم باید در صحنه های مختلف علمی پیشرفت می کردیم زیرا صرف داشتن قدرت نظامی کافی نیست، دفاع علمی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی لازم است تا زمینه بازدارندگی تقویت و توازن به نفع ما باشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب، جوانان برومند در عرصه های مختلف علمی ورود پیدا کردند و شتاب زیادی پیدا کردیم اما متاسفانه بعضا کند و یا متوقف شد، بعضا مثل انرژی هسته ای عقب برگشتیم، اگر بخواهیم مسیر گفتمان، گفتمان امام(ره) و شهدا باشد باید در همه زمینه های اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای خان طومان اجازه ندادن حلب یک بار دیگر به دست دشمن بیفتد

شهدای خان طومان اجازه ندادن حلب یک بار دیگر به دست دشمن بیفتد