مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 20:052020-07-06پزشكي

روایت تنگناهای بیمارستانی که ضامن بقای یک دانشکده است!


بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شاهرود این روزها در حالی با مشکلات اعتباری و تجهیزاتی دست وپنجه نرم می کند که خود، ضامن بقای یک دانشکده مهم در این شهرستان است و مسؤولان باید به آن بیشتر توجه کنند.

- خبرگزاری فارس شاهرود- گروه اجتماعی: مسؤولان و مؤثران شهرستان شاهرود می گویند که بیمارستان خاتم الانبیا (ص) از سرمایه های شهرستان شاهرود و متعلق به همه مردم این شهرستان است و اهمیت قابل توجهی در رشد و توسعه بخش بهداشت و درمان در این شهرستان دارد.

مسؤولان شاهرودی معتقدند که این بیمارستان پشتوانه ای برای بیمارستان های دولتی مثل بیمارستان امام حسین (ع) و بیمارستان بهار در شرایط بحران و حتی در شرایط عادی است و از این رو، هم باید بیش از پیش مورد توجه دولتی ها قرار گیرد و هم مردم به کمک آن بیایند تا بخشی از مشکلاتش رفع شود.

نیکوکاران شاهرودی که همیشه در میدان بوده اند، امروز می توانند یاریگر بیمارستان خاتم الانبیا (ص) باشند و امید است خیران حوزه سلامت شهرستان شاهرود با میدان داری امام جمعه شاهرود، مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بیمارستان، بتوانند این مرکز مهم درمانی را از کمند مشکلات برهانند.

تجهیزات فرسوده شده! سیداحمد ابوالقاسمی فر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با بیان اینکه هیچ جا درآمد بیمارستان های آموزشی جوابگوی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تنگناهای بیمارستانی که ضامن بقای یک دانشکده است!

روایت تنگناهای بیمارستانی که ضامن بقای یک دانشکده است!