مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 17:302020-07-06سياسي

محسنی اژه ای: دستگاه قضایی به شدت و با سرعت به سمت هوشمند کردن امور حرکت می کند


دستگاه قضایی به شدت و با سرعت به سمت هوشمند کردن امور حرکت می کند تا مردم بتوانند از منزل بدون مراجعه به دادسرا، دادخواست و لایحه بدهند.

- معاون اول قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی به شدت و با سرعت به سمت هوشمند کردن امور حرکت می کند تا مردم بتوانند از منزل بدون مراجعه به دادسرا، دادخواست و لایحه بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با حضور در برنامه بدون توقف گفت: در تحول هم اصلاح و هم رسیدن به وظایف وجود دارد و این موارد جدا از هم نیستند و اگر با روند عادی حرکت کنیم، تحول نیست؛ اما اگر با سرعت و با یک اقدام فوق العاده حرکت کنیم، اسم آن تحول است.

اینکه اقدامات را سریع و با یک هزینه کمتر و ثمره بیشتر انجام دهیم، تحول است.

وی یادآور شد: سند تحول را نوشتیم و زمان را هم در نظر گرفتیم و برنامه ریزی آن را انجام دادیم و اگر در این زمان بندی به آن اهداف برسیم، تحول است لذا اگر سریعتر و به صورت میان بر حرکت کنیم، تحول اتفاق افتاده است.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی براین که آیا مرکز وکلای قوه قضاییه و مشاوران که زیر نظر قوه قضاییه است جانبدارانه عمل می کند و کانون وکلا که وابستگی کمتری دارد، به نفع مردم اقدامات بیشتری انجام می دهد؟ گفت: واقعیت خارجی این موضوع قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: دستگاه قضایی به شدت و با سرعت به سمت هوشمند کردن امور حرکت می کند

محسنی اژه ای: دستگاه قضایی به شدت و با سرعت به سمت هوشمند کردن امور حرکت می کند