مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-06سياسي

تمام کارکنان دستگاه های اجرایی میامی ملزم به استفاده ماسک هستند


فرماندار میامی بابیان اینکه تمام کارکنان دستگاه های اجرایی این شهرستان ملزم به استفاده از ماسک در محل کار هستند، گفت:در صورت عدم رعایت این قانون از ورود آنان به محل کار ممانعت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود با تأکید بر لزوم اجرای دقیق مصوبات بیست و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: استفاده از ماسک در تمام ادارات، بانک ها و مراکز ارائه خدمات عمومی الزامی است در صورت عدم رعایت این مصوبه از سوی کارکنان از ورود آنان به محل کار ممانعت می شود.

وی بابیان اینکه هر نوع عدم همکاری در این زمینه از سوی کارکنان که منجر به عدم امکان حضور آنان در محل کار شود، غیبت تلقی و مطابق مقررات با آنان برخورد خواهد شد، تصریح کرد: مسئولان ادارات و مراکز ارائه خدمات عمومی و واحدهای عملیاتی مکلف اند مراجع کنندگان و متقاضیان دریافت خدمات در خصوص رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی راهنمایی کنند.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه از ورود کسانی که فاقد ماسک هستند به محیط ادارات و مراکز ارائه خدماتی و واحدهای عملیاتی جلوگیری می شود، تأکید کرد: به هیچ وجه خدمات مورد درخواست افرادی که بدون ماسک مراجعه می کنند ارائه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کارکنان دستگاه های اجرایی میامی ملزم به استفاده ماسک هستند

تمام کارکنان دستگاه های اجرایی میامی ملزم به استفاده ماسک هستند