مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:402020-07-05سياسي

ادبیات پایداری در کرمان تقویت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه هنرمندان کرمان در حوزه دفاع مقدس و حوزه مقاومت خوب درخشیده اند، گفت: - باید ادبیات پایداری در استان تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صادق بصیری پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی و مدافع حرم بیان داشت: هنرمندان استان کرمان در حوزه دفاع مقدس و مقاومت خوب درخشیده اند و موفق شدند در زمینه ادبیات دفاع مقدس و مقاومت اقدامات خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به تقریض رهبر معظم انقلاب در تعدادی از کتب مبنی بر اینکه کرمان را ارج می نهیم افزود: در هنر متعهد کرمان همان بس که مقام معظم رهبری در تقریضی که بر کتابی از آزاده دفاع مقدس آن 23 نفر داشتند، از کرمان به نیکی یاد کردند و کرمان را به نوعی ارج نهاده اند که نشان می دهد در کرمان تا اندازه ای موفق شده ایم در ادبیات و هنر دفاع مقدس کاری انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حضور سردار سلیمانی در سپاه ثارالله کرمان و سپاه قدس نشان می دهد که این سردار بزرگ تنها متعلق به کرمان و ایران نیست بلکه یک شخصیت والا و بین المللی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات پایداری در کرمان تقویت شود

ادبیات پایداری در کرمان تقویت شود