مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 15:102020-07-04پزشكي

مهلت یک ماهه به آب منطقه ای برای تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد


یک ماه به آب منطقه ای فرصت می دهیم تا پیشنهاد شهرداری یزد برای در دست گرفتن اختیار دریاچه پساب تصفیه خانه و ارائه برنامه کامل برای آن را بررسی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن صادقیان عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهرستان یزد با تاکید بر اولویت بهداشت و سلامت مردم افزود: اولویت ما سلامت مردم است و با توجه به مشکلاتی که اکنون به دنبال راکد ماندن پساب تصفیه خانه فاضلاب، معضل بهداشتی برای مردم منطقه ایجاد شده بنابراین شرکت آب و فاضلاب اعلام کند آیا توان این را دارد که منطقه پساب را کنترل کند و سلامت و بهداشت مردم را تضمین کند یا نه و اگر ندارد به بخش خصوصی واگذار کند.

صادقیان افزود: گرچه این مجموعه میراث برخی تصمیم گیری ها در سال های گذشته است و کاش 10 سال پیش این تفکر حاکم بود که برای آب تصفیه شده، برنامه ای وجود داشته باشد، اما لازم است اکنون نیز تدابیری برای این مشکل اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به بحث انتقال برای محدوده پساب یزد ادامه داد: حذف دریاچه حداقل در یک فاز زمانی کوتاه مدت امکان پذیر نیست و از انتقال دریاچه و بحث گردشگری نتیجه نخواهیم گرفت البته پیشنهاد رییس شورای شهر در حوزه گردشگری، همین مجموعه فعلی است و نه انتقال که لازم است مسئولان سازمان آب و فاضلاب و آب منطقه ای تصمیم جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک ماهه به آب منطقه ای برای تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

مهلت یک ماهه به آب منطقه ای برای تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد