مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 13:552020-07-03سياسي

ویروس فساد از کرونا بدتر است


خطیب جمعه کامفیروز، با تاکید براینکه اعتماد مردم به مسند ریاست مسئولان اعتبار بخشیده است، ویروس فساد که عامل فروپاشی این اعتماد است را بدتر و خطرناکتر از کرونا دانست.

- حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 13 تیر شهر کامفیروز، ضمن تبریک سالروز ولادت مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: دهه کرامت که از میلاد بی بی فاطمه معصومه (س) آغاز می شود و تا ولادت حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد، به دلیل این کرامت نام گذاشته اند که سیره و روش آن دو بزرگوار، تکریم مومنین بوده است.

وی تاکید کرد که مسئولان باید همه ایام خصوصا در این دهه، به جای شعار تکریم، مانند گذشته در عمل مردم را ارج نهاده و آنان را به شانی که در حد مقام و منزلت و شان ایرانیان است برسانند.

امام جمعه کامفیروز، تحول مد نظر مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، صرفا برخورد با رشوه گیرانی نظیر طبری نیست، چنین اقداماتی را خوب ارزیابی و تاکید کرد: مراد از تحولی که باید از قوه قضاییه شروع شود و به دیگر قوا و تمام دستگاه ها تسری یابد، آن است که سیستم اداری ، اجرایی، قضایی و تقنینی کشور، زیرساخت های آن به نحوی تنظیم شود و تغییر یابد که دیگر امثال طبری ها، زنجانی ها و خاوری ها نه از آن زاییده شود و نه در دامان آن پرورش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس فساد از کرونا بدتر است

ویروس فساد از کرونا بدتر است