مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-03اقتصادي

شبکه های اجتماعی، جولانگاه قرعه کشی های تبلیغاتی


کسب وکارها به دنبال راهی برای افزایش مشتریان خود هستند و یکی از این راه ها، استفاده از قابلیت فضای مجازی برای تبلیغات است؛ اکنون آژانس هایی که عنوان تبلیغاتی را یدک می کشند، - کسب وکارها به دنبال راهی برای افزایش مشتریان خود هستند و یکی از این راه ها، استفاده از قابلیت فضای مجازی برای تبلیغات است؛ اکنون آژانس هایی که عنوان تبلیغاتی را یدک می کشند، با دریافت مبالغ بالا و انجام قرعه کشی و اهدای جوایز، این فضا را در دست گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تبلیغات، روشی برای شناساندن ماهیت و چگونگی فعالیت کسب وکار است.

زمانی بیلبوردهای خیابانی و استفاده از ابزارهای کاغذی از مهم ترین روش های تبلیغات به شمار می رفت و پس از آن، ابزار الکترونیکی مثل رادیو و تلویزیون سهم پررنگ تبلیغات را بر عهده گرفتند.

اکنون با ظهور اینترنت و گسترش شبکه های اجتماعی، ابزار سنتی جای خود را به ابزار مدرن داده و و راه برای اینستاگرام برای تبلیغات باز شده است.

یکی از روش ها برای تبلیغات در فضای مجازی، استفاده از حساب های اختصاصی برای آن کسب وکار است، به طوری که شرکت یا سازمان برای اینکه فعالیت های خود را به اطلاع مردم و مخاطبان خود برساند، صفحه ای را در یک شبکه اجتماعی ایجاد می کند و به صورت مستقیم با مخاطبان ارتباط می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اجتماعی، جولانگاه قرعه کشی های تبلیغاتی

شبکه های اجتماعی، جولانگاه قرعه کشی های تبلیغاتی