مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 02:502020-07-02سياسي

اجرای برخی طرح ها نیازمند مدیریت است، نه اعتبار


شهرستان خدابنده با داشتن ظرفیت های بالای منطقه ای به جایگاه واقعی خود نرسیده و استفاده از همه ظرفیت ها نیازمند مدیریت صحیح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خدابنده که با حضور سید البرز حسینی نماینده مردم شهرستان خدابنده برگزار شد، اظهار کرد: در بازدیدی که از روستاهای شهرستان خدابنده داشتیم ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری و ایجاد اشتغال وجود داشت که با قدری مدیریت صحیح و دلسوزی می توان زمینه رونق و توسعه منطقه را فراهم کرد.

مقام عالی استان زنجان با بیان اینکه منظومه توسعه و اشتغال روستایی تدوین شده و به ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت توجه خاصی شده است، افزود: برخی طرح ها نیازمند اعتبار خاصی نیست و با توجه به نقشه راه استان و تصمیم گیری درست می توان به نتایج مطلوبی رسید.

استاندار زنجان وجود ظرفیت های خوب کشاورزی و گردشگری در منطقه را فرصت خوبی برای توسعه منطقه دانست و افزود: خدابنده به جایگاه واقعی خود نرسیده، اما با کمی همت، جدیت و اهتمام در اجرای طرح های نوآورانه می توان در سطح ملی و جهانی این شهرستان را معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برخی طرح ها نیازمند مدیریت است، نه اعتبار

اجرای برخی طرح ها نیازمند مدیریت است، نه اعتبار