مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 01:402020-07-02سياسي

جواب پرخاشگری نوجوانان، پرخاشگری نیست


یکی از نکات بسیار با اهمیتی که همه والدین باید در نظر داشته باشند، عدم نیاز به انجام رفتار پرخاشگرانه در جواب رفتارهای پرخاشگرانه فرزند خود است.

- ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: یکی از نکات بسیار با اهمیتی که همه والدین باید در نظر داشته باشند، عدم نیاز به انجام رفتار پرخاشگرانه در جواب رفتارهای پرخاشگرانه فرزند خود است.

عباس دارایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که یکی از مسائل بسیار مهمی که در زمینه روانشناسی امروزه مطرح شده و روز به روز اطلاعات دقیق تر و تکمیلی در این خصوص ارائه می شود پرخاشگری نوجوانان است، اظهار کرد: درواقع نوجوانان با گذر از سنین کودکی و خردسالی پا به اجتماع می گذارند و اولین برخورد آن ها به طور مستقیم با اجتماع صورت می گیرد.

وی افزود: بسیاری از نوجوانان ممکن است در اوقات فراغت خود مشغول به کار شوند و تمامی این موارد به همراه حساسیت های دوران بلوغ می تواند منجر به پرخاشگری، گوشه گیری و عدم توجه به آموزه های والدین شود.

دارایی با اشاره به این که از دید روانشناسی نوجوانان، رفتارهای یک نوجوان می تواند ناشی از زیربنای ناصحیح در تربیت وی باشد، عنوان کرد: علاوه بر پرخاشگری، یک نوجوان ممکن است از خود رفتارهای پُرخطر و بزهکارانه مانند خشونت جسمی، فرار از مدرسه، روابط جنسی پرخطر، سوء مصرف مواد مخدر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب پرخاشگری نوجوانان، پرخاشگری نیست

جواب پرخاشگری نوجوانان، پرخاشگری نیست