مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-02بين الملل

تشکیل زنجیره انسانی در اردن در اعتراض به طرح اشغال کرانه باختری


مردم اردن در اعتراض به اجرای طرح صهیونیستی اشغال بخش هایی از کرانه باختری و دره اردن، زنجیره انسانی تشکیل دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم اردن شامگاه چهارشنبه به دعوت جنبش اسلامی به نشانه مخالفت با طرح اشغال بخش هایی از کرانه باختری و دره اردن، در امان پایتخت این کشور زنجیره انسانی تشکیل دادند.

معترضان اردنی شعار نه به طرح الحاق ، فلسطین فروشی نیست ، طرح الحاق اعلان جنگ است ، نه به وطن جایگزین، فلسطین از رود تا دریا سر دادند.

در همین ارتباط موسی الوحش نماینده فراکسیون الاصلاح در پارلمان اردن در مصاحبه با وبگاه عربی 21 گفت که این تجمع اعتراض آمیز برای بیان دیدگاه مخالف مردم اردن با طرح الحاق و معامله قرن برگزار شد.

وی افزود که حتی اگر این طرح به تأخیر بیفتد دشمن به تجاوزات خود ادامه خواهد داد لذا دولت اردن و تشکیلات خودگردان باید استراتژیی برای مقابله با این تجاوزات وضع کنند.

  الوحش همچنین اتخاذ موضع رسمی و مردمی برای مقابله با طرح اشغال کرانه باختری را که امنیت ملی اردن را تحت تأثیر قرار می دهد، خواستار شد و بر استمرار تجمع های اعتراض آمیز مردمی تأکید کرد.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز همچنین توقف تمامی طرح های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از جمله توافقنامه وادی عربه و توافقنامه گاز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل زنجیره انسانی در اردن در اعتراض به طرح اشغال کرانه باختری

تشکیل زنجیره انسانی در اردن در اعتراض به طرح اشغال کرانه باختری