مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 18:202020-07-01اجتماعي

خطر در کمین آب بندان های مازندران و گیلان + تصاویر


به بهانه ی لایروبی، گروهی سودجو در صدد تطمیع اهالی روستا هستند تا همان بلایی که پیش تر بر سر نیلوفرهای ولوکلا آمد - مافیای قاچاق خاک - و پیش تر در موردش نوشتم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمد درویش، کنشگر محیط زیست، روزنامه نگار در صفحه اینستاگرامش نوشت: آب بندان ها ضامنِ تاب آوری مازندران و گیلان هستند؛ آن الماس ها را به بهای شکلات حراج نکنیم! خبرهای رسیده از روستای مولا واقع در بخش دودانگه در قلمرو شهرستان ساری حکایت از آن دارد که به بهانه ی لایروبی، گروهی سودجو در صدد تطمیع اهالی روستا هستند تا همان بلایی که پیش تر بر سر نیلوفرهای ولوکلا آمد - مافیای قاچاق خاک - و پیش تر در موردش نوشتم، اینبار در چنین بهشتی رخ داده و دوزخی دیگر به مجموع جهنم های تازه متولدشده مازندران افزوده شود.

یادمان باشد آب بندان ها که بروند، پرنده ها هم می روند، درنتیجه میزان مصرف کود و سموم شیمیایی هم برای اراضی کشاورزی و باغی افزایش خواهد یافت.

در عین حال، یکی از بهانه های افزایش کارگاه های سدسازی در استان های شمال همین نابودی آب بندان ها و نبود آب کافی برای کشاورزی است.

متاسفانه از زمانی که شوراهای روستا شکل گرفته، به جای آنکه شاهد افزایش حساسیت نسبت به مایملک محیط زیستی روستا باشیم، شاهد رواج سندروم بتنیسم و سازه محوری و تشدید تاراج طبیعت برای چند ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر در کمین آب بندان های مازندران و گیلان + تصاویر

خطر در کمین آب بندان های مازندران و گیلان + تصاویر