مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-01پزشكي

انجام جراحی پیشرفته مغزی در لامرد


رییس مرکز آموزشی درمانی محمود حاج حیدر شهرستان لامرد گفت: به همت متخصصان این مرکز، یک عمل جراحی میکروسکوپی پیشرفته مغز، در این مرکز انجام شد.

- ایسنا/فارس رییس مرکز آموزشی درمانی محمود حاج حیدر شهرستان لامرد گفت: به همت متخصصان این مرکز، یک عمل جراحی میکروسکوپی پیشرفته مغز، در این مرکز انجام شد.

فریبرز غفارپسند چهارشنبه 11 تیر در جمع خبرنگاران گفت: یک مورد جراحی پیشرفته برای برداشتن تومور مغزی، با روش میکروسکوپی بر روی خانم 28 ساله ای، با موفقیت در بیمارستان حاج حیدر لامرد، انجام شد.

وی با قدردانی از تیم جراحی همراه در این عمل، توضیح داد: خانمی 28 ساله از اهالی علامرودشت شهرستان لامرد با علایم تشنج و کاهش بینایی چشم چپ به این مرکز مراجعه کرد که پس از انجام معاینات بالینی و آزمایش های متعدد، بالا بودن فشار مغز و فلج عصب های 2 و 3 مغزی، مشهود بود.

این جراح مغز و اعصاب خاطرنشان کرد: پس از تصویربرداری های تخصصی سی تی اسکن و ام آر آی، تومور مغزی قاعده جمجمه برای این بیمار محرز و در یک عمل جراحی 4 ساعته به روش میکروسکوپی و تخصصی در کف جمجمه، این تومور به شکل موفقیت آمیزی خارج شد.

غفارپسند با بیان اینکه حال عمومی بیمار مطلوب است، گفت: اکنون این بیمار دوران نقاهت را در بخش آی سی یو بیمارستان جدید لامرد طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام جراحی پیشرفته مغزی در لامرد

انجام جراحی پیشرفته مغزی در لامرد