مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-01اجتماعي

58 درصد پست سازمانی محیط زیست مازندران خالی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندارن سطح مناطق حفاظتی را هزار و 700 هکتار بیان کرد و گفت: 58 درصد پست های سازمانی این دستگاه خالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی ابراهیمی کارنامی بعدازظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از محیطبانان برتر استان با اشاره به تقدیم 22 حانباز در راه صیانت از محیط زیست اظهار داشت: در حال حاضر 300 محیط بان از 530 هزار هکتار از مناطق حفاظت شده در استان صیانت می کنند.

وی سطح مناطق حفاظتی استان را هزار و 700 هکتار بیان کرد و با اشاره به خالی بودن 58 درصد پست های سازمانی در استان اظهار داشت: همکاران محیط بانان در مناطق سخت و صعب العبور مشغول خدمت رسانی هستند.

وی فرسودگی تجهیزات و کمبود تعداد محیط بانان و پایین بودن حقوق و دستمزد را از مهمترین مشکلات برشمرد و گفت: ظرفیت خوبی در استان وجود دارد که حوزه رسانه از جمله آن است.

مدیرکل محیط زیست مازندران با تقدیر از استاندار مازندران یادآور شد: مازندران پاک و میراث زمین از جمله پیشنهادات استاندار در بدو تصدی این سمت بوده است.

وی با اشاره به تلفات غیرعادی پرندگان در میانکاله در سال گذشته افزود: این حادثه غیرمترقبه و بحران بود و با پای کار آمدن دستگاه های مختلف، این بحران مدیریت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 درصد پست سازمانی محیط زیست مازندران خالی است

58 درصد پست سازمانی محیط زیست مازندران خالی است