مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-01سياسي

امنیت بهترین ارمغان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مردم است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امنیت بهترین هدیه ای بوده که نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت نیروی های مسلح خود برای مردم به ارمغان آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با جهادگران گروه جهادی محبین الرضا (ع) یگان ویژه خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان برای رسیدن به سرمایه ابدی خلق شده و برای دنیا خلق نشده است، افزود: اگر انسان های اهل ایمان در مقابل مصرف عمر گول نخورند، سعادت ابدی را به دست خواهند آورد.

وی دنیا را محل آزمایش انسان دانست و اظهار کرد: عدم توجه انسان به سرمایه ابدی نشان دهنده گول خوردن وی است بنابراین در چارچوبه حواس پنج گانه باقی می ماند و زندگی بدتر از حیوانات را خواهد گذراند.

وی با اشاره به جنایات های استکبار در دنیا اظهار کرد: ظالمان عمرشان را تنها در ظلم کردن به دیگر انسان ها می گذرانند و حتی برای شناختن خود یک قدم هم برنداشته اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه غذای روح انسان، کارهای خیر، نیت خیر و اعمال صالحه است، افزود: روح، اصل هر انسان بوده که خداوند روح انسانی را به خودش نسبت می دهد.

آیت الله عبادی خطاب به اعضای حاضر در جلسه گفت: عمل شما که در قالب شغل شما است، بهترین عبادت محسوب می شود و با انجام کارهای خیر روح خود را قوی می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت بهترین ارمغان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مردم است

امنیت بهترین ارمغان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مردم است