مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 16:402020-06-30حوادث

گردنه اسدآباد قربانی گرفت


بعدازظهر امروز در برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون سه نفر کشته و مصدوم شدند.

- ایسنا/همدان رییس پلیس اسدآباد گفت: بعدازظهر امروز در برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون سه نفر کشته و مصدوم شدند.

سرهنگ یاری در گفت و گو با ایسنا، افزود:این تصادف در هشت کیلومتری گردنه اسدآباد ساعت 15:30 دقیقه رخ داده که طی این تصادف یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شده است.

وی با بیان اینکه فعلا علت حادثه تصادف مشخص نیست، افزود:تجاوز به سمت مقابل و سرعت غیرمجاز از بیشترین دلایل حوادث تصادف گردنه اسدآباد به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سروان هوشیار فلاحی، سرپرست پلیس راه همدان- کرمانشاه در کمیته ترافیک هفته گذشته گفت: متأسفانه محور مسیر همدان- کرمانشاه دارای بیشترین تصادفات بوده و اسدآباد آمار فوتی های برون شهری بیشتری دارد که در این تصادفات، تصادفات عابر، موتورسوار و احشام بیشتر بوده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم در این جلسه از اعتبار 20 میلیاردی برای ایمن سازی، بهسازی و آسفالت گردنه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: محور گردنه اسدآباد دارای بیشترین تصادفات بوده که تصادفات رخ به رخ و انحراف به چپ از بیشترین دلایل این تصادفات هستند که امسال برای جلوگیری از واژگونی ها علاوه بر ایجاد خاکریزهای بازدارنده در حال اجرا، جداسازی لاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه اسدآباد قربانی گرفت

گردنه اسدآباد قربانی گرفت