مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:202020-06-30سياسي

برپایی نمایشگاه مد و لباس در گرمسار پیگیری شود/ ترویج فرهنگ حجاب


امام جمعه گرمسار با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ حجاب در جامعه امروزی گفت: برپایی نمایشگاه مد و لباس با محوریت حجاب و عفاف در شهرستان با جدیت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی بعدازظهر سه شنبه در دیدار با رییس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از مواردی است که گاهی در جامعه مورد غفلت واقع می شود و باید بیش ازپیش موردتوجه قرار گیرد، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه مد و لباس در گرمسار با جدیت پیگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه این نمایشگاه باید با محوریت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فرهنگی موجود در کشور و هجمه های متعدد دشمنان این مسئله به عنوان یک ضرورت در جامعه احساس می شود.

تقویت میزان اثرگذاری برنامه های عفاف و حجاب امام جمعه گرمسار با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف در جامعه می تواند در پیشگیری بسیاری از جرایم و مشکلات اجتماعی اثرگذار باشد، یادآور شد: این موضوع باید در وهله اول در محیط خانواده و توسط والدین، فرهنگ سازی شود.

آرامی بابیان اینکه برای برپایی نمایشگاه مد و لباس استانی باید از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی شهرستان استفاده شود، ابراز کرد: تقویت میزان اثرگذاری این برنامه ها دغدغه اصلی مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه مد و لباس در گرمسار پیگیری شود/ ترویج فرهنگ حجاب

برپایی نمایشگاه مد و لباس در گرمسار پیگیری شود/ ترویج فرهنگ حجاب