مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:002020-06-30سياسي

سلسله نشست های مجازی چالش کرونا و زندگی مومنانه به ایستگاه چهلم رسید


سلسله نشست های مجازی چالش کرونا و زندگی مومنانه به همت دانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران و با همکاری جهاد دانشگاهی واحد استان قم به چهملین نشست خود رسید.

- ایسنا/قم سلسله نشست های مجازی چالش کرونا و زندگی مومنانه به همت دانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران و با همکاری جهاد دانشگاهی واحد استان قم به چهملین نشست خود رسید.

امشب چهلمین برنامه از سلسله نشست های مجازی چالش کرونا و زندگی مومنانه به شکل مجازی برگزار می شود.

تاکنون 40 نشست از سلسله نشست های چالش کرونا و زندگی مومنانه برگزار شده است و تا زمان برگزاری همایش ملی، این نشست ها هر هفته شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 21:30ادامه می یابد.

نشست های برگزار شده تا کنون شامل آسیب شناسی نظام حقوقی اساسی کشور در وضعیت کرونا ، چالش کرونا و شرور با عدل الهی، اخلاق اجتماعی و کرونا ، اولویت بندی گونه های امنیت از دیدگاه فقه و حقوق در عصر کرونا، اهمیت توسعه یادگیری الکترونیک در جامعه مهدوی به عنوان پیش نیاز ظهور، مساله مهدویت و موعودگرایی و پساکرونا، کرونا و نهضت جهانی توبه و بازگشت، کارآمدی دولت ها در مدیریت کرونا، کرونا و چالش دینداری، آرامش روانی و سیستم ایمنی، نظام سلامت و مواجهه با بیماری همه گیر کرونا، کرونا؛علم طب و علوم انسانی غربی و چالشهای راهبردی فرهنگ و کرونا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله نشست های مجازی چالش کرونا و زندگی مومنانه به ایستگاه چهلم رسید

سلسله نشست های مجازی چالش کرونا و زندگی مومنانه به ایستگاه چهلم رسید