مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 08:102020-06-30پزشكي

کرونا 400 کادردرمانی فارس را مبتلا کرد/ کادر درمان خسته اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون بیش از 400 نفر از پرسنل درمانی فارس به کرونا مبتلا شده اند، فرسودگی شغلی افراد شاغل در این بخش را بالا دانست و گفت: - ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون بیش از 400 نفر از پرسنل درمانی فارس به کرونا مبتلا شده اند، فرسودگی شغلی افراد شاغل در این بخش را بالا دانست و گفت: پزشکان و پرستاران بسیار خسته اند، از مردم تقاضا داریم همکاری داریم.

مهرزاد لطفی سه شنبه 10 تیر در حاشیه افتتاح بخش بیمارستان اعصاب و روان محرری، با ابراز تاسف از قرمز شدن وضعیت در 6 شهرستان استان فارس، افزود: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی مهمترین عوامل افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان فارس است.

او با بیان اینکه با افزایش موج اول بیماری کرونا در استان فارس مواجه هستیم، افزود: در چند هفته اخیر تعداد بیماران بستری به شدت در بیمارستان های استان و کلانشهر شیراز افزایش یافته و تصمیم گیران را وادار به استفاده از ظرفیت بیمارستانی درنظر گرفته شده برای موج دوم کروناویروس، کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از وضعیت فارس در رابطه با شیوع کروناویروس، ادامه داد: اگر شهروندان اصول بهداشتی را رعایت نکنند دچار طغیان بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 400 کادردرمانی فارس را مبتلا کرد/ کادر درمان خسته اند

کرونا 400 کادردرمانی فارس را مبتلا کرد/ کادر درمان خسته اند