مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-30سياسي

تعامل و هم افزایی شاخص های فرهنگ و هنر بهار را نمایان می کند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بابیان اینکه شهرستان بهار در زمینه فرهنگ و هنر شاخص های قابل توجهی دارد؛ گفت: در این حوزه به تعامل و هم افزایی ویژه ای نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا احسانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار امام جمعه، فرماندار، شهردار و رییس شورای شهر بهار با غلامرضا بهاری، شاعر پیشکسوت این شهرستان اظهار کرد: علما، نخبگان و مشاهیر سرمایه هر جامعه هستند که سال های زیادی از عمر خود را در مسیر روشنگری و آگاهی بخشی سپری کرده اند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت مقام این بزرگان، پاسداشت حوزه فرهنگ و هنر است، عنوان کرد: استاد بهاری سال ها در زمینه فرهنگ و هنر تلاش کرده و آثار ارزشمندی به ثبت رسانده است.

احسانی در بخش دیگری از صحبت های خود با تأکید بر اینکه شهرستان بهار در زمینه فرهنگ و هنر شاخص های قابل توجهی دارد؛ گفت: در این حوزه به تعامل و هم افزایی ویژه ای نیاز داریم و تجربه نشان داده در مناطقی که هم افزایی و همپوشانی بوده، اتفاقات خوب فرهنگی رقم خورده است.

امام جمعه شهرستان بهار هم در دیدار با این شاعر پیشکسوت گفت: اهمیت و سختی شعر در فلسفه و علوم به اندازه ای است که وقتی علوم را مورد سنجش قرار دادند، فلسفه از لحاظ سختی در رتبه دوم و سرودن شعر در رتبه اول قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل و هم افزایی شاخص های فرهنگ و هنر بهار را نمایان می کند

تعامل و هم افزایی شاخص های فرهنگ و هنر بهار را نمایان می کند