مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-30اقتصادي

119 گزارش تخلف به سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان ارسال شده است


مدیرکل سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان گفت: طی یکسال گذشته 119 گزارش تخلف به بازرسی استان ارسال شده که در جریان بازرسی ها یک میلیارد و 100 میلیون ریال تخلف مالی کشف شده است.

- حسن امامی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: مبارزه با فساد یکی از اولویت های دستگاه قضایی و سازمان بازرسی است از همین رو طی بازرسی های به عمل آمده از دستگاه ها، نهادها و پیمانکاران طرح های مختلف طی یکسال گذشته یک میلیارد و 100 میلیون ریال تخلف در استان سیستان و بلوچستان کشف شده است.

وی با اشاره به 110 مورد بازرسی در یکسال گذشته در استان سیستان و بلوچستان افزود: در جریان بررسی دستگاه های اجرایی نیز در موضوع سیل و عدم لایروبی انهار و همچنین عدم ایجاد زیرساخت های مناسب برای کنترل سیلاب نیز تخلفاتی مشاهده شد که در دست بررسی است.

مدیرکل سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان با اشاره به مسئله فساد در امور مالیاتی استان ادامه داد: برخی کسبه با فرار مالیاتی فساد را در این بخش رقم زدند و همچنین عدم وصول مطالبات بانکی و هزینه اعتبارات در غیر از محل مربوطه از دیگر تخلفات کشف شده در این موضوع بوده است.

وی با اشاره اینکه طی یکسال اخیر 176 هکتار از اراضی ملی در استان سیستان و بلوچستان رفع تصرف شده است، تصریح کرد: همچنین طی این مدت در بحث خسارت به اموال عمومی نیز 86 فقره گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

119 گزارش تخلف به سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان ارسال شده است

119 گزارش تخلف به سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان ارسال شده است