مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 02:552020-06-29سياسي

تصمیم گیری درباره اعمال محدودیت بر عهده شورای سلامت کیش است


سعی خواهد شد بهترین تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کیش گرفته شد.

- ایسنا/هرمزگان جانشین ستاد مدیریت بحران کیش گفت: سعی خواهد شد بهترین تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کیش گرفته شد.

مصطفی خانزادی صبح امروز(دهم تیرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به سخنان استاندار هرمزگان و معرفی کیش در بین هفت شهر قرمز کرونا هرمزگان به ستاد مدیریت بیماری کرونا کشور، تصریح کرد: استاندار هرمزگان اعلام کرده اند که به خاطر شرایط پیش آمده لازم است برخی از شهرهای قرمز استان ازنظر ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل شوند، ضمن احترام زیادی که برای ایشان قائل هستیم، مسئولان در سطح ملی از عملکرد منطقه آزاد کیش در زمینه کنترل بیماری کرونا اعلام رضایت کرده اند.

وی اظهار کرد: شورای سلامت کیش با ستاد مرکزی کرونا و شورای سلامت هرمزگان هماهنگ بوده و به زودی تشکیل جلسه خواهند داد و سعی خواهد شد بهترین تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کیش گرفته شد.

جانشین ستاد مدیریت بحران کیش خاطرنشان کرد: این جزیره شرایط خاصی دارد و بر اساس این شرایط خاص، تصمیم گیری خواهد شد و امیدوارم به شکلی عمل شود که دغدغه استاندار و همه مسئولین برطرف شود و بدون آنکه توقفی در برنامه های اقتصادی و زندگی جاری مردم پیش بیاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری درباره اعمال محدودیت بر عهده شورای سلامت کیش است

تصمیم گیری درباره اعمال محدودیت بر عهده شورای سلامت کیش است