مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:202020-06-29پزشكي

تجمع جمعی از پرستاران گیلانی در اعتراض به وعده های عملی نشده


جمعی از پرستاران گیلانی به کار گرفته شده در ایام کرونا در اعتراض به وعده های علمی نشده مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جذب آنها در مقابل دفتر این دانشگاه تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا در گیلان با توجه به کمبود نیروی پرستاری در بیمارستانها، شرکت آوای سلامت از طرف دانشگاه علوم پزشکی طی فراخوانی خواستار حضور نیروهای داوطلب پرستاری در بیمارستان های گیلان شد که پرستاران گیلانی از آن استقبال نکردند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی، دانشگاه علوم پزشکی طی فراخوان دیگری قرارداد 89 روزه با پرستاران را مطرح کرد که باز هم مورد قبول آنها قرار نگرفت، افزود: در نهایت دانشگاه قرارداد دیگری با عنوان نیروهای شرکتی با همه مزایای دولتی مطرح کرد که این بار مورد قبول پرستاران واقع شد و جمعی از پرستاران به منظور داشتن امنیت شغلی از پست های خود در بیمارستان های خصوصی استعفا داده و در بیمارستان های دولتی حاضر شدند.

نماینده پرستاران در ادامه با بیان اینکه پس از طرح این قرارداد بیش از 550 نفر از پرستاران بلافاصله در بیمارستان های گیلان مستقر و مشغول به خدمت رسانی شدند، اظهار کرد: حال بعد از گذشت حدود 4 ماه که وضعیت بیماران کرونایی در استان بهبود یافته و تقریباً به حالت سفید در آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع جمعی از پرستاران گیلانی در اعتراض به وعده های عملی نشده

تجمع جمعی از پرستاران گیلانی در اعتراض به وعده های عملی نشده