مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-29ورزشي

برندگان مسابقه «دخترها بابایی هستند» معرفی شدند


مشاور شهردار سمنان در امور بانوان از معرفی برندگان مسابقه «دخترها بابایی هستند» در سمنان خبر داد.

- سمیه قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مسابقه دخترها بابایی هستند در راستای ایجاد صمیمیت بیشتر بین پدران و دختران، بیان احساسات و عواطف پدرانه و ایجاد نشاط خانوادگی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقه، قرار شده بود تا پدرانی که کمتر به بیان احساسات و عواطف خود نسبت به دخترانشان می پردازند، در جملاتی کوتاه، دوست داشتنی ترین و عاشقانه ترین جملات خود را نثار دخترانشان کرده و تصویری یک دقیقه ای از این ابراز احساسات ارسال کنند.

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان با تشکر از همه پدران مهربانی که در این مسابقه شرکت کردند، گفت: ویدئوهای زیادی از سراسر استان سمنان برای شرکت در این مسابقه ارسال شد که 10 ویدئو حائز شرایط شرکت در مسابقه بود و از بین آن ها، پنج ویدئوی برتر انتخاب شد.

قاسمی گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، عباسعلی شکراللهی، رمضانعلی صالحی، عباس عربی، حسن وفاخواه و ایمان صادقی به عنوان پنج پدر خوش بیان و موفق در ابراز عواطف انتخاب شدند.

وی افزود: بیان مناسب و زیبا، ابراز احساسات و عواطف، استفاده از موسیقی و تدوین زیبا ازجمله معیارهای انتخاب برترین ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان مسابقه «دخترها بابایی هستند» معرفی شدند

برندگان مسابقه «دخترها بابایی هستند» معرفی شدند