مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 23:002020-06-28اجتماعي

مشکل مدیریت پسماند عفونی مطب های خصوصی در مازندران


مدیرکل محیط زیست مازندران به مشکلات مدیریت پسماند عفونی در مطب های خصوصی، کلینیک ها و مراکز تشخیصی در این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل محیط زیست مازندران به مشکلات مدیریت پسماند عفونی در مطب های خصوصی، کلینیک ها و مراکز تشخیصی در این استان خبر داد.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پسماندهای عفونی در بیمارستان های مازندران بی خطرسازی می شود و مشکل جدی در این خصوص وجود ندارد، اظهار کرد: مهم ترین مشکل مدیریت پسماند در مازندران، به پسماندهای خانگی بر می گردد.

وی با بیان اینکه در حالت عادی مدیریت پسماند در مازندران با مشکل مواجه است چه برسد به شرایط بحرانی مانند شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: مطب ها، کلینیک ها و مراکز تشخیصی در مدیریت پسماند عفونی با مشکل رو به رو هستند و تنها بیمارستان ها در امحای این پسماندها، به خوبی عمل می کنند.

مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه ضدعفونی در مقصد یکی از کارهای مهمی است که باید در تمامی شهرها در ایام کرونا، انجام شود، خاطرنشان کرد: در زمان شیوع کرونا، مردم باید توجه کنند که وسایل بهداشتی استفاده شده را در سطل زباله مناسب قرار دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه در مازندران، زباله مشکل بزرگ و اساسی محسوب می شود، اظهار کرد: نکته مهمی که باید به آن تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مدیریت پسماند عفونی مطب های خصوصی در مازندران

مشکل مدیریت پسماند عفونی مطب های خصوصی در مازندران