مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-28پزشكي

تمجید استاندار از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود


استاندار سمنان به تمجید از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در مهار روند شیوع بیماری عالمگیر کووید19 پرداخت و با اشاره به روند افزایشی این بیماری در برخی مناطق از مسوولان این دانشگاه خواست مردم را به رعایت بیشتر پرتکل های بهداشتی ترغیب کنند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان به تمجید از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در مهار روند شیوع بیماری عالمگیر کووید19 پرداخت و با اشاره به روند افزایشی این بیماری در برخی مناطق از مسوولان این دانشگاه خواست مردم را به رعایت بیشتر پرتکل های بهداشتی ترغیب کنند.

علی رضا آشناگر در دیدار رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با قدردانی و تشکر از اهتمام و تلاش مجموعه ی کادر بهداشت و درمان استان در دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود اظهار کرد: در مقطعی که به واسطه ی شیوع کرونا همگی دچار غافلگیری شدیم ، کادر بهداشت و درمان با سپری کردن روزهایی سخت اقدامات ارزشمندی را در راستای کنترل و درمان این بیماری به انجام رساند .

وی کارنامه ی هر دو دانشگاه علوم پزشکی استان رای خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و ادامه داد: با تلاش مجموعه نیروهای حوزه بهداشت و درمان استان ، روند شیوع این بیماری کنترل و بسیاری از آمارهای ابتلا و مرگ و میر نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید استاندار از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود

تمجید استاندار از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود