مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 10:552020-06-28حوادث

33 سال است در قرنطینه خانگی هستم


خانم معلم، خودش را برای شروع تعطیلات تابستانی آماده کرده بود.

تنها 7 روز از شروع تیرماه در سال 66 گذشته بود و خانم فریده شافعی در حالی که تنها 27 سال داشت، - خانم معلم، خودش را برای شروع تعطیلات تابستانی آماده کرده بود.

تنها 7 روز از شروع تیرماه در سال 66 گذشته بود و خانم فریده شافعی در حالی که تنها 27 سال داشت، تصمیم گرفت تا همراه 3 دخترش برای صرف عصرانه به خانه خواهرش برود.

شبنم 7 ساله، شهلا 3 ساله و ناهید 2 ساله، سرخوش از این تصمیم مادر با او همراه شده بودند و هنوز نیم ساعت از حضورشان در خانه خاله نگذشته بود که صدای انفجار در گوش شان پیچید اما این چیز جدیدی برای آن ها نبود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان در ادامه نوشت: از شروع جنگ تحمیلی چندین سال گذشته بود و صدای انفجارها از فاصله دور در مرزهای کشور هر روز به گوش می رسید و بارها و بارها، سردشت هم مورد حملات هوایی قرار گرفته بود.

اما این حمله، یکی از وحشیانه ترین و غیرانسانی ترین اقدام های نظامی رژیم بعث در جنگ تحمیلی بود.

بمباران شیمیایی سردشت توسط صدام و با حمایت برخی کشورهای غربی، خانواده های زیادی را داغدار کرد که خانواده خانم شافعی یکی از آن هاست.

به بهانه 8 تیر، روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی و یک روز بعد از سالروز ماجرای تلخ بمباران شیمیایی سردشت با مادری گفت وگو کردیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال است در قرنطینه خانگی هستم

33 سال است در قرنطینه خانگی هستم