مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:202020-06-28اقتصادي

خسارت 15 میلیارد تومانی کرونا به حوزه گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام بیماری کرونا تاسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی استان آسیب های فراوانی دیدند که حدود 15 تا 16 میلیارد تومان برآورد خسارت وارده شده بوده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام بیماری کرونا تاسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی استان آسیب های فراوانی دیدند که حدود 15 تا 16 میلیارد تومان برآورد خسارت وارده شده بوده است.

“ مجید صفایی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: طی سال جاری چندین پروژه مهم جهت افتتاحیه، از جمله موزه نفت یاسوج که یکی از بهترین موزه ملی منطقه ای در منطقه جنوب ایران، هتل اتابک، مجتمع رفاهی تفریحی ورزشی آقای باقری که بهترین مجتمع در ایران است و راه اندازی 8 کارگاه صنایع دستی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در سال 98، سه پروژه گردشگری افتتاح شد و طی سال جاری حدود 5 پروژه بزرگ در سطح شهرستان بویراحمد و حدود 12 تا 13 پروژه از بوم گردی مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان افتتاح می شوند که پروژه های سال جاری نزدیک به 200 نفر اشتغال زایی ایجاد می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در ایام بیماری کرونا تاسیسات گردشگری و کارگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 15 میلیارد تومانی کرونا به حوزه گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد

خسارت 15 میلیارد تومانی کرونا به حوزه گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد