مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:152020-06-27اجتماعي

یک دهه بازسازی حرم پدر و پسر امام رضا (ع) در کاظمین + عکس


جانشین ستاد بازسازی عتبات در کاظمین با اشاره به طلاکاری گنبد و گلدسته های حرم امامین جوادین(ع)، به تشریح اقدامات متنوع برای توسعه و بازسازی حرم پدر و پسر امام رضا (ع) در کاظمین طی 10 سال اخیر پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حرم امامین جوادین (ع) در کاظمین از اماکن زیارتی شیعیان است که عاشقان اهل بیت (ع) برای زیارت پدر و پسر امام رضا (ع) به نزدیکی پایتخت عراق مشرف می شوند.

حرم امامین جوادین (ع) در گذشته از اماکن زیارتی کوچک به شمار می رفت که با کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات روند توسعه و بازسازی این حرم مقدس آغاز شد، تا جایی که اکنون حرم کاظمین به عنوان یکی از زیباترین حرم ها در میان اعتاب مقدس عراق به شمار می رود.

  طلاکاری گنبد موسی بن جعفر (ع) طی 2 سال و نیم انجام شد همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)، رحمت الله طاهری، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در کاظمین در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس به تشریح اقدامات متنوع انجام شده در یک دهه اخیر به منظور توسعه و بازسازی حرم امامین جوادین (ع) پرداخت و گفت: از سال 88 که به کاظمین مشرف شدم، فعالیت توسعه و بازسازی حرم امامین جوادین (ع) با مرمت گنبد حرم موسی بن جعفر (ع) همزمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دهه بازسازی حرم پدر و پسر امام رضا (ع) در کاظمین + عکس

یک دهه بازسازی حرم پدر و پسر امام رضا (ع) در کاظمین + عکس